Marktplaats Dexter (met diabetes) en Sophie

Geisha
Insuline: was Caninsulin

Marktplaats Dexter (met diabetes) en Sophie

Bericht door Geisha » 30 sep 2017 13:49

De 2 katten heb ik eerder op marktplaats zien staan. Ik dacht dat er al topic op het forum was over deze 2 katten, maar ik heb het niet kunnen vinden.

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... =lr&pos=19

Dexter en Sophie zoeken een nieuw lief baasje. Het zijn twee hele lieve katten die van gezelligheid houden. Ik kan helaas niet meer voor ze zorgen, omdat mij vriend allergisch is voor katten. Omdat Dexter diabetes heeft is het niet gelukt om een nieuwe plek in mijn netwerk voor hem te vinden. Hopelijk lukt het op deze manier. Dexter is verder gezond. Het is een hele lieve, trouwe kat die graag naast je komt zitten, een aai komt halen en op je schoot zit. Hij houdt ook van spelen. Vanwege de diabetes heeft hij 2x per dag een prikje nodig. In de ochtend en 12 uur daarna. Je krijgt er veel liefde voor terug. Sophie is een vrolijke, speelse, grappige lieve kat die graag op schoot zit en voor een knuffel komt. Ze kunnen samen met kinderen. Het zijn binnenkatten, maar ze kunnen bij mij wel op het balkon en dakterras. Wil jij het nieuwe baasje worden van Dexter en Sophie? Of ken je iemand die voor ze wil zorgen. Ik hoor het graag.
Afbeelding

Afbeelding
Geisha - Caninsulin Geisha geboortedatum 9 juni 2001. Uit het asiel gehaald 5 april 2013.
Plaats reactie