Gezocht ambassadeurs voor diabeteskatten, gezocht permanente baasjes!!

Els
Insuline: was Caninsulin

@Stichting Beertje

Bericht door Els » 15 feb 2017 10:30

Ik kan vast en zeker wel een paar uur in de week vrij maken, geen idee wat ik voor jullie zou kunnen betekenen maar je hebt een pb dancingcatgrey
Murphy - Lantus- Freestyle Lite
Murphy 13 april 2002
Bonnie 6 juli 2000
Afbeelding
Stichting Beertje
Insuline: was Lantus
Contacteer:

Re: Gezocht ambassadeurs voor diabeteskatten, gezocht permanente baasjes!!

Bericht door Stichting Beertje » 24 apr 2017 10:31

Afgelopen week/weken hebben Dia en ik ineens weer veel aanmeldingen gehad om suikerkatten op te nemen. Er zijn op dit moment zo al 6 suikerkatten die met spoed een plekje zoeken. Beide stichtingen zitten vol. Een van de katten is ingeslapen omdat er geen geschikt ander plekje voor hem was. Andere katten staan op de wachtlijst. En er zijn katten die niet bij een van de stichtingen opgenomen kunnen worden omdat ze écht niet met andere katten kunnen.
Helaas betekent dit ook dat enkele van deze katten niet behandeld kunnen worden. En dat is niet goed voor een suikerkat.

Wij zoeken dus écht en nog steeds met spoed opvangadressen/eigen plekjes voor suikerkatten!

Er zijn op mijn eerdere oproep voor ambassadeurs voor suikerkatten veel goede ideeën gekomen. We kunnen ze niet alleen uitwerken. We hebben meer mensen nodig om alle katten met suikerziekte te helpen, om voor deze katten baasjes te zoeken. Binnenkort gaan we de eerste bijeenkomst plannen. Wie wil op deze manier wat doen voor de suikerkatten en ons komen helpen?

Voor degene die zich al aangemeld had, binnenkort komt er een uitnodiging voor de eerste bijeenkomst je kant op.

Afbeelding
Geisha
Insuline: Lantus

Re: Gezocht ambassadeurs voor diabeteskatten, gezocht permanente baasjes!!

Bericht door Geisha » 26 apr 2017 11:18

Wat erg. Ik wil graag mee helpen aan een oplossing.
Saartje - Lantus

Bas - ProZinc uit asiel 8 december 2018

Geisha - Caninsulin
Geisha geboren 9 juni 2001. Uit het asiel 5 april 2013. Overleden 31 mei 2017
Plaats reactie