Gezocht ambassadeurs voor diabeteskatten, gezocht permanente baasjes!!

Els
Insuline: was Caninsulin

Marianne Thieme

Bericht door Els » 08 jan 2017 14:12

Ik zou zeker Marianne benaderen, heeft ze geen tijd dan zal ze ongetwijfeld wellicht mensen of organisaties kennen die veel kunnen betekenen.
Mijn zus heeft zo'n 17 jaar geleden een uur met haar aan de telefoon gezeten toen zij samen met een aantal vrienden de website Dierenasiels.com heeft opgezet. Het is een fantastisch lief mens met haar hart op de juiste plaats.
dierenasiels.com is dus opgezet door Marianne hoor :-) .
Omdat ik weet dat er enorm veel mensen zoeken op dierenasiels.com in plaats van op de websites van de vele dierentehuizen misschien een oproep ook op deze site laten plaatsen, als het mogelijk is.
Laatst gewijzigd door Els op 08 jan 2017 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aanvullende info
Murphy - Lantus- Freestyle Lite
Murphy 13 april 2002
Bonnie 6 juli 2000
Afbeelding
Stichting Beertje
Insuline: was Lantus
Contacteer:

Bericht door Stichting Beertje » 11 jan 2017 14:11

Allen,

Wat fijn al jullie reacties! Is er iemand die dit verder met mij wil oppakken en uitwerken?
Alleen krijg ik dit niet van de grond en het zou mooi zijn als we met elkaar zouden kunnen bereiken dat er meer suikerkatten een eigen baasje kunnen krijgen. De opvangplekken waar ze nu vaak naar toe gaan hebben ook niet ongelimiteerd plek en de aanvragen blijven komen.

Wij wonen in het midden van het land.
Dia
Insuline: ProZinc
Contacteer:

Bericht door Dia » 11 jan 2017 18:45

Als je Marianne Thieme wilt benaderen kan ik helpen Joop mijn ex kent haar persoonlijk hij is raadslid voor de partij vd dieren.
ProZinc sheet

Lantus sheet

† In Memoriam

https://www.facebook.com/pages/Stichtin ... 6736472382
http://www.kansarmedieren.nl

Als je wat bestelt bij Zooplus dan graag via onderstaande banner, hiermee steun je Stichting kansarme dieren.
Afbeelding
Stichting Beertje
Contacteer:

Bericht door Stichting Beertje » 20 jan 2017 16:12

Is er echt niemand die nog ergens verstopt zit en nog niet gereageerd heeft? Die iemand die met mij op zoek wil naar ambassadeurs voor diabeteskatten, naar veel meer baasjes voor diabeteskatten?

Er zijn nog zoveel te veel diabeteskatten die in moeten slapen ..............
Geisha
Insuline: Lantus

Bericht door Geisha » 22 jan 2017 16:54

Ik al gereageerd. Ik wil helpen, maar ik weet niet hoe. Ambassadeur zijn lijkt mij lastig. Toen in het asiel waar ik vrijwilliger ben, een kat met diabetes (Dicky) zat wilde niemand deze hebben. Ik heb daar best moeilijk mee gehad. Gelukkig kon hij uiteindelijk bij de Jochemstichting terecht.
Saartje - Lantus

Bas - ProZinc uit asiel 8 december 2018

Geisha - Caninsulin
Geisha geboren 9 juni 2001. Uit het asiel 5 april 2013. Overleden 31 mei 2017
Dia
Insuline: ProZinc
Contacteer:

Bericht door Dia » 11 feb 2017 10:01

Ik wil dit topic niieuw leven inblazen. Brioche is weer een goed voorbeeld hoe hoog de nood is. Is hier nu echt niemand behalve Corine die zich hier voor in wil zetten. Er worden veel diabeteskatten onnodig ingeslapen als ik alleen naar mijn stichting kijk Sjakie, Donovan en Denver en Joost zouden ook ingeslapen zijn als ik ze niet opgenomen had. Dat is geen verwijt naar de asielen want je hebt twee keuzes je behandelt of inslapen een tussen weg is er niet.en dan heb ik het nog niet eens over inslapen bij de dierenarts en opvangen kunnen niet alle katten opvangen. En als je als asiel geen mogelijkheid hebt om te behandelen..... als we met een paar mensen kunnen brainstormen wat te doen . En we verdelen bepaalde taken enz dan doen we het samen en hoeft het ook niet veel tijd te kosten. Wie oh wie wil ons (Emilie van st Beertje en ikzelf) helpen om deze katten te helpen.
ProZinc sheet

Lantus sheet

† In Memoriam

https://www.facebook.com/pages/Stichtin ... 6736472382
http://www.kansarmedieren.nl

Als je wat bestelt bij Zooplus dan graag via onderstaande banner, hiermee steun je Stichting kansarme dieren.
Afbeelding
Stichting Beertje
Contacteer:

Bericht door Stichting Beertje » 11 feb 2017 11:44

Ik ga volgende week ook een oproep of Facebook plaatsen bij de volgers van Stichting Beertje. Afhankelijk van wie daar nog uitkomen kunnen we verder kijken hoe e.e.a. aan te pakken.
TamaraH
Lantusadvies

Bericht door TamaraH » 11 feb 2017 12:06

Ik houd de diverse kattenfora en db pagina's in de gaten en ben erg druk met dit forum. Dus voor mij een no-go.

De dierenartsen moeten andere voorlichting geven, als die vertrouwen uitstralen dan staan de eigenaren er al anders in.
Huidige pluizenbollen: Eefje 1-2-2013 Nicolas 28-12-2013
ILM Poemba 26-10-2008/7-11-2009 Berlioz 1-6-1996/16-7-2012 Minous 1-6-1996/10-4-2013 Meggie 10-1-2013/4-10-2013 Daan 10-1-2013/4-3-2020 Voor altijd in ons hart

Berlioz S(c)heetje
Geisha
Insuline: Lantus

Bericht door Geisha » 11 feb 2017 15:16

Misschien is dit een idee? Degene die een diabeteskat heeft geadopteerd uit een asiel kan bijvoorbeeld een verhaal insturen en zo diabetes bij asiel dieren onder de aandacht brengen. Misschien nieuwe baasje van Brioche, deze heeft een bijzonder verhaal. Of Stichting Beertje zij heeft meerdere asiel dieren geadopteerd of Stichting Kansarme dieren?

Hill’s Pet Nutrition

Adoptieverhalen gezocht ?

Wist u dat jaarlijks 10.000 honden en 28.000 katten in Nederland een nieuw thuis vinden via een dierenopvangcentrum? En dat Hill’s een deel van deze huisdieren hierbij heeft geholpen? Via ons 'Food Shelter Love' programma krijgen honden en katten in een asiel goede voeding. Hierdoor zijn deze dieren gelukkiger en gezonder wanneer ze naar hun nieuwe gezin gaan en kunnen ze zich éénmaal daar beter aanpassen.

Komt uw huisdier uit een dierenopvangcentrum en heeft deze bij u een ‘gouden’ mandje gevonden? Dan zijn wij op zoek naar uw verhaal voor een nieuwe Nederlandse Hill’s mediacampagne! Stuur uw verhaal met een foto van uw huisdier aan ons op. Uit de inzendingen selecteren wij 12 dieren waarvan een videoportret gemaakt wordt. Aanmelden kan via: marketing_BLX@hillspet.com
Laatst gewijzigd door Geisha op 11 feb 2017 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Saartje - Lantus

Bas - ProZinc uit asiel 8 december 2018

Geisha - Caninsulin
Geisha geboren 9 juni 2001. Uit het asiel 5 april 2013. Overleden 31 mei 2017
Stichting Beertje
Contacteer:

Bericht door Stichting Beertje » 11 feb 2017 15:42

Ook dit idee staat samen met alle andere ideeen die al eerder genoemd zijn op het lijstje!
Plaats reactie