Stichting Dierenthuis!

Gebruikersavatar
Marielou
Berichten: 45960
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:12
Insuline: was Lantus
Woonplaats: Amsterdam

Bericht door Marielou »

Die mensen geven echt hun hele leven ten dienste van de dieren.
Echt zo geweldig. Ik denk dat ze er niet eens tegen zouden kunnen om een paar dagen weg te gaan. Maar af en toe warm eten zou moeten kunnen. Zij is echt zo'n mooie vrouw, maar zie ziet er wel heel moe uit.
Elmo - Lantus
FreeStyle Lite
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Marleen
Berichten: 3802
Lid geworden op: 24 mei 2009 22:51
Insuline: Niets
Woonplaats: Rhenen
Contacteer:

Bericht door Marleen »

Nou inderdaad... gewoon nooit warm eten, bizar... Ik snap niet dat ze geen dier-vrij vertrek inrichten. Dat lijkt me af en toe wel even lekker.

Er werd trouwens helemaal niet gesproken over de verhuizing naar Almere.. zou dat bewust zijn geweest?
Gebruikersavatar
Marielou
Berichten: 45960
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:12
Insuline: was Lantus
Woonplaats: Amsterdam

Bericht door Marielou »

Ik denk dat dat verwarring zou hebben gezaaid. En het zou waarschijnlijk niet in het programma hebben gepast, beter zo, ongekompliceerd, zonder rechtszaken e.d.
Elmo - Lantus
FreeStyle Lite
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Marleen
Berichten: 3802
Lid geworden op: 24 mei 2009 22:51
Insuline: Niets
Woonplaats: Rhenen
Contacteer:

Bericht door Marleen »

Ja dat dacht ik ook.
Nu ik het helemaal gezien heb vind ik het jammer dat de nadruk op de hondjes lag. De katten hebben weinig aandacht gehad vond ik.
Gebruikersavatar
Marielou
Berichten: 45960
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:12
Insuline: was Lantus
Woonplaats: Amsterdam

Bericht door Marielou »

Ze moeten het in een korte tijd neerzetten en ze hebben voor een paar onderwerpen gekozen. Het kwam ook doordat Patty Brard het kleintje uitkoos om steeds mee te dragen. Maar het maakt niet uit, ik denk dat het alleen maar om gaat of het een goed resultaat geeft: meer geld, meer donateurs. En ze moeten ook nog verhuizen dat gaat bergen geld kosten. En misschien meer vrijwilligers.
Elmo - Lantus
FreeStyle Lite
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
lia
Berichten: 2545
Lid geworden op: 26 mei 2009 15:53
Insuline: was ProZinc
Woonplaats: Oostzaan

Bericht door lia »

Marleen helemaal mee eens, terwijl er veel en veel meer katten zitten dan honden!!! Ik hoop ook dat ze meer vrijwilligers gaan krijgen , het leek nu of er heel weinig vrijwilligers waren en dat is denk ik niet zo Bea?????

Brrrr ja de verhuizing daar wil ik even niet aan denken , Carla heeft destijds ook moeten verhuizen naar de overkant en ik weet wat de gevolgen voor sommige wildjes kan zijn.
bestuurslid/vrijwilliger Stichting Sterilisatiefonds Huisloze Katten http://www.kattenopvanghuis.nl
Gebruikersavatar
Anke
Berichten: 3352
Lid geworden op: 27 mei 2009 13:39
Insuline: was ProZinc
Woonplaats: Ede
Contacteer:

Bericht door Anke »

Goede en duidelijke uitzending, niks zielig of tranentrekkerij, wel heel aandoenlijk.....maar helaas veel te kort.....hoop met jullie op meer donateurs, vrijwilligers èn goodwill.....
Alice en Steven zijn geweldige mensen!!!!Hun hele leven staat echt in het teken van Dieren en hun Thuis....
One must love a cat on it's own terms
Afbeelding
Brett, Igor en IM *Maestro en *Boy
voor altijd in mijn hart en mijn gedachten...
Gebruikersavatar
Bea
Berichten: 5175
Lid geworden op: 02 sep 2009 18:06
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: Amersfoort

Bericht door Bea »

Telfort had een storing dus ik kon anderhalve dag niet inloggen.

Jawel hoor, er zijn veel meer vrijwilligers. De meesten hebben hun vaste dagen. Gonnie komt drie keer per week. Carina is er altijd op donderdag. De zaterdag kent een vaste ploeg. Saskia werkt regelmatig heel hard en maakt tussendoor ook nog de prachtige foto's die jullie op de site kunnen zien. Nel die regelmatig komt en het soppen en fotograferen prima weet te combineren. Er zijn dagelijks dus vrijwilligers aanwezig maar het overgrote deel van alle (ook fysiek heel zware werk) doen Alice en Steven zelf. Ongelofelijk hoe ze het volhouden.
Zelf ga ik incidenteel. Het blijft ruim 90 minuten rijden vanuit Amersfoort. Voor mij kan de verhuizing naar Almere niet snel genoeg gaan.

Gonnie heeft ook kittenopvang Miauw opgezet. Zij vangt de gezonde kittens op die in de regio gevonden worden. Zij zijn immers te herplaatsen en zijn dus niet de doelgroep van Dierenthuis.
Als jullie een kitten zoeken zou ik zeker bij haar op de site gaan kijken. De diertjes zijn vol zorg en in een huiselijke omgeving grootgebracht.

http://www.kittenopvangmiauw.nl/
Ninthe, Ava en Philou zijn mijn kattenschatten.
Gebruikersavatar
Bea
Berichten: 5175
Lid geworden op: 02 sep 2009 18:06
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: Amersfoort

Bericht door Bea »

De dierenartsen van dierenkliniek Bakel en Shirley Hendriks met haar team zijn ook vrijwilligers! Zo worden alleen de "materiaalkosten" betaald en niet de andere hoge dierenartskosten.
Ninthe, Ava en Philou zijn mijn kattenschatten.
Gebruikersavatar
Marleen
Berichten: 3802
Lid geworden op: 24 mei 2009 22:51
Insuline: Niets
Woonplaats: Rhenen
Contacteer:

Bericht door Marleen »

Oh oh oh ik had die site ook niet op moeten zoeken... ik geloof dat ik verliefd ben geworden op Pluisje...
Plaats reactie