Mr Frank Visser doet uitspraak

TamaraH
Lantusadvies
Insuline: was Lantus

Bericht door TamaraH » 01 nov 2016 16:59

Ik heb alleen het begin gezien, en besloot om inderdaad via uitzending gemist het af te kijken.
Huidige pluizenbollen: Dane 10-1-2013 Eefje 1-2-2013 Nicolas 28-12-2013
ILM Poemba 26-10-2008/7-11-2009 Berlioz 1-6-1996/16-7-2012 Minous 1-6-1996/10-4-2013 Meggie 10-1-2013/4-10-2013 Voor altijd in ons hart :walking4:
Berlioz S(c)heetje
Jennie
Insuline: niets

Bericht door Jennie » 01 nov 2016 19:02

Ik heb daarnet alleen even het eind gezien. Blijkbaar werd het herhaald of zo.
Nooit vergeten, voor altijd deel van mij:
Balthazar 7/4/2001 - 31/10/2014
Salomé 1/8/2000 - 18/12/2015
Josefien 1/1/2009 - 16/3/2017
Nu in mijn leven: Maurits (2006)
Vera-Exel
Insuline: Lantus

Bericht door Vera-Exel » 01 nov 2016 19:06

Ja dat zou goed kunnen, herhalen zijn ze goed in op die tv
Afbeelding
:hartje1: Ziggy :hartje1:
2003 ☆ 2017☆
Pim - Lantus
Hansje - Lantus
Freestyle Insulinx
Natascha
Insuline: was Caninsulin

Bericht door Natascha » 02 nov 2016 13:53

Hier is toen ook alleen een snaptest gedaan, positief is altijd positief en negatief kan vals negatief zijn en dan idd 3 dagen ontlasting verzamelen. Hier was het helaas positief en ben maanden druk geweest met die rotparasiet.

Uitzending niet helemaal gezien maar de uitspraak was terecht.
Afbeelding
Groetjes van Natascha,
Lu, Tony en Ice
IM Rakker †04-02-2008 (12 jr), Madonna †09-03-2010 (15 jr), Timmie †20-02-2011 (9 mnd), Bobje †28-06-2011 (1 jr) en Benito †10-02-2012 (16 jr)
Dag mijn lieve schatten, ik mis jullie verschrikkelijk.
Piranja

Bericht door Piranja » 02 nov 2016 20:26

ik heb ook bijna bij de rijdende rechter gezeten met Wannes haha
ik ga echt niet met mn neus op tv , maar ben wel altijd benieuwd geweest wat zijn visie was geweest op mijn verhaal :smiling cat:
Vera-Exel

Bericht door Vera-Exel » 02 nov 2016 22:20

Nou maak je me nieuwsgierig Anja
Afbeelding
:hartje1: Ziggy :hartje1:
2003 ☆ 2017☆
Pim - Lantus
Hansje - Lantus
Freestyle Insulinx
Marielou
Lantusadvies

Bericht door Marielou » 02 nov 2016 22:52

Ja!
Elmo - Lantus
FreeStyle Lite
Afbeelding Afbeelding
Piranja

Bericht door Piranja » 03 nov 2016 11:43

Oke , zal t kort proberen te houden haha

ik ben vorig jaar verhuisd , en heb toen mn tuin afgezet omdat ik mn katten niet op straat wil.
De buren hadden 2 katten , een dove witterd en een kitten van 7 weken die wel gewoon buiten mochten en dus over de schutting liepen en zo mijn katten aan t uitdagen waren.. ik had toen al gevraagd mag ik t afzetten want ik vind dit niet nodig , maar nee ik moest me aan hún aanpassen en niet andersom , want zij woonden er t langst (4 maanden langer haha) .
Totdat die witterd toch in mn tuin kwam en Wannes m aanvloog , hij was behoorlijk gehavend en moest geopereerd worden , gehecht enz.
Ik had toen al zoiets ja heel zielig voor Faye (zo heet die kat) maar je moet je kat maar bijhouden. Buurman ging tekeer tegen mij...ik moest de rekening betalen van de dierenarts én mn tuin afzetten met schrikdraad zodat mijn monsters er nooit uit zouden komen , ze zijn toen ook heel de straat langs geweest om te vertellen over hun nieuwe buurvrouw en haar 2 monsters van katten...kun je nagaan hoe klote ik me gevoeld heb in t begin,
Ik dacht ach... ik zal de wijste zijn en bel mn verzekering... die zeiden gelijk ..mevrouw hier bent u niet aansprakelijk voor dus we hoeven niet te betalen , maar we begrijpen dat u nu niet lekker woont , dus we doen een coulanceregeling en betalen dit voor u... ik al blij natuurlijk
Hij maakte er natuurlijk van dat ik dat MOEST en mij gedwongen had.... ik deed het meer voor haar , zij was nog een beetje redelijk.
Toen een oproep dat ik op t politieburo moest komen ..ivm dat schrikdraad verhaal... de wijkagent was neutraal , maar gaf hun toch vaker gelijk dan ik wou... en heb toen toegezegd dat ik dat schrikdraad ging plaatsen.
Maar ik zei ook tegen de buurvrouw... 1 ding snap ik niet...die grote wond van Faye op dr borst...dat kan Wannes nooit gedaan hebben want die sprong op dr rug...en ik snap niet hoe zij in mijn tuin terecht is gekomen.. toen zei zij , ze lag te slapen op de schutting en is toen gevallen door je gaas heen...en toen ik weer thuis was viel dat kwartje , dat ik idd daar gaas recht heb gemaakt en een spijker om heb gedraaid ...Faye was duidelijk aan die spijker blijven hangen... en toen had ik zoiets van doeiii ik ga geen 3000 euro uitgeven aan schrikdraad ...dit is niet mijn fout...en heb de wijkagent dit ook meegedeeld... mn zus en een vriendin wilden toen de rijdende rechter inschakelen om mn geld van de da terug te krijgen en dat mijn naam gezuiverd zou worden in de straat... maar ik had zoiets van doei... ga echt niet op tv... inmiddels is de buurvrouw en dr katten weg... en is de buurman alleen... daar zeg ik niks meer tegen... maar ben er niet bang van... hij liet zn konijnen loslopen van de zomer en die kwamen bij mij onder de schutting uit steeds...dus een paar keer aan de deur geweest dat ie zn beesten bij moest houden dat ik t nu zat was...Wannes is dol op konijn dus de volgende keer magt ie m opeten... toen heeft ie ze maar in de kooi gedaan haha...en sindsdien gelukkig rust in de tent. Maar ben nog wel steeds benieuwd wat de rechterlijke uitspraak zou zijn geweest.
Piranja

Bericht door Piranja » 03 nov 2016 12:34

ik had toen ook het juridisch loket nog gebeld en die zeiden ook dat ik niet aansprakelijk was , ik had er alles aan gedaan om dit te voorkomen en zij namen geen enkele aansprakelijkheid.
Zij raadden me zelfs aan toen om NIET te betalen , maar ik dacht misschien kan ik zo de rust weer laten keren en t kostte mij ook niets want de verzekering heeft betaald..uit eigen zak had ik t nooit gedaan.
Maar de buurman bleef bij hoog en laag volhouden dat ik loog over het juridisch loket bv en ik altijd verantwoordelijk ben.

De buurvrouw had ook nog gedreigd dat ze de dierenpolitie en de dierenbescherming in ging schakelen...ze had al contact gehad en ze zouden overwegen om Wannes in te vorderen voor een agressietest en bij postitief zou hij ingeslapen worden... je weet dat t niet kan , maar toch was ik bang. Ik had toen zelf de dierenbescherming gebeld en ernaar gevraagd...die wisten van niks...en een kat word nooit ingevorderd om die reden zei ze... laat je niet gek maken...dus ik wist gelijk wat voor vlees ik in de kuip had... een stel leugenaars. Kortom een heel gedoe geweest...ik ben zooooooo blij dat zij weg is met dr katten :static:

Ze zei toen ook dat haar dierenarts (die nu inmiddels ook de mijne is) zei dat Wannes gevaarlijk was en ingeslapen moest worden...toen heb ik hem ook gelijk gebeld en gevraagd oftie wel wijs in zn kop was om zoiets te zeggen en mij en mn buren tegen mekaar op te zetten... hij zei ow?? ik heb dat niet gezegd hoor...ook leugens dus.. trieste mensen zulke...
Laatst gewijzigd door Piranja op 03 nov 2016 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Marielou
Lantusadvies

Bericht door Marielou » 03 nov 2016 14:54

In ieder geval heel akelige mensen! ik denk dat je volkomen gelijk had gekregen, maar gelukkig is zij nu weg. Trouwens erg netjes van je verzekering!
Elmo - Lantus
FreeStyle Lite
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie