Een dag uit het leven van een suikerkatje!

Gebruikersavatar
Meeko
Berichten: 3629
Lid geworden op: 12 nov 2014 19:50
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: Nuland

Bericht door Meeko »

Grappig dat ik hier op 25 juni heb geschreven dat ik over het missen gedeelte wel heen ben.......dat was best wel grootmoedig van mezelf, want dat is namelijk helemaal niet zo hoor :smiling cat:
het missen blijft gewoon, de ene keer harder en erger en intenser dan de andere keer.....een onderdeel van mijn leven....:hartje1:
Meeko - Caninsulin

Lieve Meeko, we missen je heel erg :hartje1:
We hebben je laten gaan op 12-10-2015, dat is de moeilijkste keuze ooit in ons leven geweest, het voelt als gisteren, het is leeg in huis.....
Gebruikersavatar
Jennie
Berichten: 35447
Lid geworden op: 26 jul 2014 13:50
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: Utrecht

Bericht door Jennie »

Dat missen blijft. Ik mis mijn jongen ook nog steeds, al helpt het wel dat er nieuw leven in huis is gekomen. Het wordt nooit hetzelfde, maar dat zou ik ook niet willen.
Denken jullie al aan een ander katje? Geen vervanger, maar een nieuw persoonlijkheidje in huis?
Nooit vergeten, voor altijd deel van mij:
Balthazar 7/4/2001 - 31/10/2014
Salomé 1/8/2000 - 18/12/2015
Josefien 1/1/2009 - 16/3/2017
Maurits 1/4/2006 - 14/5/2023
Gebruikersavatar
Meeko
Berichten: 3629
Lid geworden op: 12 nov 2014 19:50
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: Nuland

Bericht door Meeko »

Nee.....nog niet, ik merk aan mezelf dat ik de laatste jaren me zoveel zorgen om Meeko heb gemaakt, wist trouwens niet dat ik die kant had.....Dat dat voor mezelf ook niet helemaal.goed is geweest, sinds de ziekte aan haar hartspier, was ik (vooral als ik niet thuis was) enorm bang dat er iets met Meeko zou gebeuren, als wij er niet bij waren....uiteraard veelal stress om niets....want als er iets gebeurt, nou, dan gebeurt het.
ik kan dan heel moeilijk met zulke dingen omgaan merkte ik, veel te bezorgd kun je het ook noemen....

Meeko deed het fantastisch met alles en toch bleef ik een bezorgde muts, ik durf nog niet te denken aan een nieuw leventje in huis, al zie ik op Facebook regelmatig te lieve kittens voorbij komen die een nieuw huisje zoeken :smiling cat: maar voorlopig wil ik het nog niet...
Eerst over een paar weken weer op vakantie, na 4 jaar gaan we weer eens.....natuurlijk heel veel zin in...

Ik geniet nu lekker mee jullie nieuwe aanwinst Jennie, zo benieuwd of Juultje snel zal wennen :AF1CatAlove006:
Meeko - Caninsulin

Lieve Meeko, we missen je heel erg :hartje1:
We hebben je laten gaan op 12-10-2015, dat is de moeilijkste keuze ooit in ons leven geweest, het voelt als gisteren, het is leeg in huis.....
Gebruikersavatar
Jennie
Berichten: 35447
Lid geworden op: 26 jul 2014 13:50
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: Utrecht

Bericht door Jennie »

Ik ben ook zo'n moeilijke, hoor, als er iets mankeert aan een beestje.

Maar gaan jullie maar lekker genieten van jullie vakantie! Dat hebben jullie allebei wel verdiend. Vrijheid, zonder zorgen om thuisblijvende diertjes, is ook wat waard.

En misschien, in de toekomst ....
Nooit vergeten, voor altijd deel van mij:
Balthazar 7/4/2001 - 31/10/2014
Salomé 1/8/2000 - 18/12/2015
Josefien 1/1/2009 - 16/3/2017
Maurits 1/4/2006 - 14/5/2023
Plaats reactie