Stichting Dierenthuis!

Gebruikersavatar
Natascha
Berichten: 12776
Lid geworden op: 26 okt 2009 12:38
Insuline: was ProZinc
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Bericht door Natascha »

Ik moet zulke verhalen helemaal niet lezen ook al hebben ze een happy end, ik kan er zo verdrietig van worden.
Afbeelding
Groetjes van Natascha,
Lu, Tony en Ice
IM Rakker †04-02-2008 (12 jr), Madonna †09-03-2010 (15 jr), Timmie †20-02-2011 (9 mnd), Bobje †28-06-2011 (1 jr) en Benito †10-02-2012 (16 jr)
Dag mijn lieve schatten, ik mis jullie verschrikkelijk.
Gebruikersavatar
Eragon
Berichten: 63
Lid geworden op: 06 feb 2011 13:28
Insuline: was Lantus
Woonplaats: Vlaams Brabant

Bericht door Eragon »

Ik kan daar ook neit goed tegen. Mijn man zegt altijd, je kan ze allemaal niet redden maar mijn hart bloedt altijd een beetje :cry:
Gebruikersavatar
Marielou
Berichten: 45960
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:12
Insuline: was Lantus
Woonplaats: Amsterdam

Bericht door Marielou »

Ik ben wel altijd blij om te lezen dat een dier het toch heeft gered. Ik had al iets gelezen over het poesje zonder oortje en het is een opluchting om nu het vervolg te weten.
Elmo - Lantus
FreeStyle Lite
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Bea
Berichten: 5175
Lid geworden op: 02 sep 2009 18:06
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: Amersfoort

Bericht door Bea »

Ieder dier dat bij Dierenthuis woont is ooit heel zielig geweest . ( en vaak nog lang ook) Maar nu zijn ze veilig en je ziet ze ontspannen.
Kijk naar de foto van Ben ( hazewind) en Zoya ( jack russeltje). Lieve schuwe Ben wilde vaak wel geaaid worden maar liep altijd weg als dat ook daadwerkelijk "dreigde" te gebeuren. Zo bang was hij. Zoya heeft een neurologische afwijking en en lijdt aan epilepsie. De laatste keer dat ik er was had ze meerdere aanvallen achter elkaar en ik had haar lekker op schoot om te voorkomen dat ze zich zou bezeren. En wie legt zijn kop op het lijfje van Zoya en kijkt me aan met zo'n blik van : wij zorgen samen wel voor haar..............Ben. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Ik kon Zoya niet loslaten maar ik weet zeker dat ik hem toen had kunnen aaien. Lief, trouw dier.
Ninthe, Ava en Philou zijn mijn kattenschatten.
Gebruikersavatar
Wilma
Berichten: 2363
Lid geworden op: 26 jul 2009 18:42
Insuline: was ProZinc
Woonplaats: Kortenhoef

Bericht door Wilma »

"Poezenmoeder" van Vereniging Dierenasiel Crailo
http://www.dierenasielcrailo.nl
Gebruikersavatar
Brigitte
Berichten: 10957
Lid geworden op: 13 mar 2009 07:05
Insuline: was Lantus
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Brigitte »

Die idioot van een Sterken moet toch nodig aan een vriendin.
Gebruikersavatar
Marleen
Berichten: 3802
Lid geworden op: 24 mei 2009 22:51
Insuline: Niets
Woonplaats: Rhenen
Contacteer:

Bericht door Marleen »

Die man heeft inderdaad duidelijk niets anders te doen. Gelukkig geloof ik in karma.
Gebruikersavatar
Tilly
Berichten: 23548
Lid geworden op: 26 mei 2009 20:04
Insuline: was Lantus
Woonplaats: Deurne-België

Bericht door Tilly »

Iemand met zo'n karakter heeft geen vrienden. Dankjewel Wilma dat je het nieuws hier plaatst ik ben altijd heel lang zoet met deze lectuur. Ik heb me destijds ingeschreven en een storting gedaan om dit te ontvangen maar er is toen schijnbaar iets mis gegaan.
Afbeelding
Tilly en
Nouga IM 30/09/2010 18:45,Spekske IM 31/10/2012 15:30, Straterke, Gaaini IM 18/12/2021 12:00

bss van Spekske
Gebruikersavatar
Wilma
Berichten: 2363
Lid geworden op: 26 jul 2009 18:42
Insuline: was ProZinc
Woonplaats: Kortenhoef

Bericht door Wilma »

Krijg je wel de gewone nieuwsbrief per mail Tilly? Want dit is een bericht dat ik kreeg via Hyves.
"Poezenmoeder" van Vereniging Dierenasiel Crailo
http://www.dierenasielcrailo.nl
Gebruikersavatar
Bea
Berichten: 5175
Lid geworden op: 02 sep 2009 18:06
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: Amersfoort

Bericht door Bea »

Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief. Je krijgt dan een aantal malen per jaar de nieuwsbrief automatisch in je mailbox.

http://www.dierenthuis.nl/nl/nieuwsbrie ... sbrief.php

Als jullie vragen hebben over dierenthuis kan ik ze vast wel beantwoorden. Ik heb meerdere keren per week contact met Alice.

Blijf het volgen lieve mensen, wat daar gebeurt is uniek.
En als jullie een goed doel willen steunen, al dan niet eenmalig, denk eens aan alle dieren daar. ( Donateur worden kan al vanaf 3 euro per maand) Ik ben vast donateur en heb 2 adoptiekatjes. Zo voel ik me nog meer betrokken.
Ninthe, Ava en Philou zijn mijn kattenschatten.
Plaats reactie