Stichting Dierenthuis!

Gebruikersavatar
Bea
Berichten: 5175
Lid geworden op: 02 sep 2009 18:06
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: Amersfoort

Bericht door Bea »

Dierenthuis wordt kennelijk als handige melkkoe gezien.
Hier valt niet tegen te praten.
Wat een ramp.
Ninthe, Ava en Philou zijn mijn kattenschatten.
Gebruikersavatar
Neeltje
Berichten: 73612
Lid geworden op: 13 mar 2009 17:48
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: -

Bericht door Neeltje »

Na 10 jaar stopt Hill's met sponsoring aan Dierenthuis. Dit is vanuit het hoofdkantoor in Amerika besloten.
Waarom stopt Hill's? Ze zijn bang voor schadeclaims.
Tja, het zijn altijd weer enkele die op een verkeerde manier omgaan met hun relaties en het voor een heleboel andere organisaties kapot maken.

Tien jaar lang hebben onze dieren mogen genieten van het goede voer en hoefden we maar weinig in te kopen.
Voor Dierenthuis is dit een enorme financiële klap; we moeten op zoek naar een andere sponsor voor voer van dezelfde kwaliteit of beter. Dat zal niet meevallen in deze moeilijke tijd.

Vandaag en gisteren ontvingen wij per post anoniem 4 zakken Hill's. Niet van Hill's, misschien van één van onze vrijwilligers die op de hoogte zijn?
We weten het niet, maar we zijn er wel heel gelukkig mee.

Mocht een Dierenthuisvriend kunnen helpen met het vinden van een nieuwe sponsor voor ons kattenvoer, laat het weten!
wat ontzettend ..
kijk ook eens op onze FaceBook pagina
Gebruikersavatar
Marielou
Berichten: 45960
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:12
Insuline: was Lantus
Woonplaats: Amsterdam

Bericht door Marielou »

Wat hebben die mensen met al hun goede werk toch altijd een ellende!
Schadeclaims van wie? Ze kunnen ze toch vrijwaren van schadeclaims?
Elmo - Lantus
FreeStyle Lite
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Brigitte
Berichten: 10957
Lid geworden op: 13 mar 2009 07:05
Insuline: was Lantus
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Brigitte »

Bij een beslissing van het moederbedrijf in de VS heeft Hills Nederland niks meer te zeggen. Zo werkt het met die Amerikaanse bedrijven helaas. En tja, in de VS kun je een miljoen claimen als je een vlieg in je soep hebt aangetroffen, die cultuur van schadevergoedingen eisen is ziek.
Gebruikersavatar
Dia
Berichten: 6207
Lid geworden op: 22 nov 2011 21:53
Insuline: ProZinc
Woonplaats: Tiel
Contacteer:

Bericht door Dia »

Wij als werkgroep zwerfkatten van de dierenbescherming hebben jaren van Iams brokken gekregen samen met andere werkgroepen. Ook een Amerikaans bedrijf ze deden er erg moeilijk over ze zijn bang dat het weer in de handel komt en je mocht het ook niet meer gebruiken als het over de datum was. Overal moest voor getekend worden. En alles verantwoord waar het allemaal heen ging want het was zoveel dat het ook naar andere instanties ging maar wel met toestemming van IAMS. De fabriek van Iams Europa staat in Nederland en we hadden geluk dat er een paar meiden werkten die het zonde vonden dat verkeerde geëtiketteerde artikelen vernietigd werden. Maar volgens mij doen zij dat ook niet meer. Het wordt nu gewoon vernietigd :catsad:
ProZinc sheet

† In Memoriam

www.kansarmedieren.nl

Als je wat bestelt bij Zooplus dan graag via onderstaande banner, hiermee steun je Stichting kansarme dieren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wilma
Berichten: 2363
Lid geworden op: 26 jul 2009 18:42
Insuline: was ProZinc
Woonplaats: Kortenhoef

Bericht door Wilma »

Lieve Dierenthuisvrienden, goed nieuws op deze Dierendag.
Hill's blijft de leverancier van Dierenthuis!
Wat een TOP NIEUWS!!
Dat verdient een dikke LIKE van de Hill's Facebook pagina:
http://www.facebook.com/HillsNL
"Poezenmoeder" van Vereniging Dierenasiel Crailo
http://www.dierenasielcrailo.nl
Gebruikersavatar
Marielou
Berichten: 45960
Lid geworden op: 04 jun 2009 23:12
Insuline: was Lantus
Woonplaats: Amsterdam

Bericht door Marielou »

O gelukkig!
Elmo - Lantus
FreeStyle Lite
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
bolle11
Berichten: 36803
Lid geworden op: 30 jan 2011 22:50
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door bolle11 »

Mooie zo.
Afbeelding
:love1: Groetjes Christiana
BSS / Voeding en DAGCURVES van Bolle FreeStyle Lite
Gebruikersavatar
Bea
Berichten: 5175
Lid geworden op: 02 sep 2009 18:06
Insuline: was Caninsulin
Woonplaats: Amersfoort

Bericht door Bea »

Vanmiddag gaf ik, zoals elke maand, weer een rondleiding bij stichting Dierenthuis.
Ondanks de storm kwam er toch een flinke groep mensen.
Maar diezelfde storm gooide uiteindelijk roet in het eten. Twee geparkeerde auto's total loss. Twee flink beschadigd. Allemaal auto's van beheerders en vrijwilligers. En dat allemaal door vallende takken. Enorme takken. Halve bomen mag ik wel zeggen.

Halverwege werd de rondleiding afgebroken en moest iedereen wiens auto het nog deed en ook wiens auto ook daadwerkelijk weg kon ( en niet geblokkeerd werd door afgewaaide takken of omgevallen bomen) op last van de politie zo snel mogelijk weg. Wat een rare manier om Dierenthuis te verlaten.

Hoop een volgende keer mijn rondleiding gewoon af te kunnen maken. De bezoekers van vandaag hebben maar weinig gezien.

Mijn auto had geen krasje, ik had geluk.

De dieren zijn overigens nooit in gevaar geweest. De bomen staan langs de Groene Kadeweg en niet op het terrein zelf.
Ninthe, Ava en Philou zijn mijn kattenschatten.
Gebruikersavatar
TamaraH
Adviseur
Berichten: 125580
Lid geworden op: 28 apr 2011 19:49
Insuline: was Lantus
Woonplaats: Drunen

Bericht door TamaraH »

Heftig! Hopelijk loopt het voor die mensen goed af.
En is de volgende rondleiding weer een normale!
Huidige pluizenbollen: Eefje 1-2-2013 Nicolas 28-12-2013
ILM Poemba 26-10-2008/7-11-2009 Berlioz 1-6-1996/16-7-2012 Minous 1-6-1996/10-4-2013 Meggie 10-1-2013/4-10-2013 Daan 10-1-2013/4-3-2020 Voor altijd in ons hart

Berlioz S(c)heetje
Plaats reactie