Marktplaats Britse korthaar met diabetes

Plaats reactie
Geisha
Insuline: ProZinc

Marktplaats Britse korthaar met diabetes

Bericht door Geisha » 03 jul 2019 21:26

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr

Ik heb een super lieve poes, ze is een chocolade britse korthaar. Ze is nu 8 jaar oud en ze is gesteriliseerd.
Het is een rustige, super lieve poes, doet geen vlieg kwaad, ze is ook kinderen gewend.. waarom zoek ik een nieuw huisje zult u denken.. ik heb nog 2 poezen, moeder en dochter en ze zijn haar regelmatig aan het uitdagen waar ze geen zin in heeft en zich de heledag verstopt en terugtrekt.. dit vind ik heel sneu voor haar en is het beste voor haar om een nieuw huisje te zoeken waar ze lekker kan relaxen.
Ze heeft alleen wat extrazorg nodig, ze heeft 2x per dag insuline nodig ik zou het zo super fijn vinden als ze een fijn thuis zou krijgen .. natuurlijk vertel ik u alles over de suikerziekte en wat je moet doen..en leren spuiten
Bas - ProZinc uit asiel 8 december 2018

Geisha - Caninsulin
Geisha geboortedatum 9 juni 2001. Uit het asiel 5 april 2013. Overleden 31 mei 2017
Geisha
Insuline: ProZinc

Re: Marktplaats Britse korthaar met diabetes

Bericht door Geisha » 13 aug 2019 16:06

Ik vermoed dat het om dezelfde kat gaat als in de eerdere advertentie.

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr

Kenmerken
Geslacht : Poes
Leeftijd : 6 jaar of ouder
Eigenschappen : Ontwormd
Beschrijving

ik zoek een goed te huis voor onze lieve britse korthaar van 8 jaar oud. zij kan goed overweg met honden en kleine kinderen.
de reden dat ik haar weg moet doen is omdat ik een andere baan heb gekregen en dus weinig tijd voor haar heb.

zij heeft enkelt extra zorg nodig.. zij heeft suikerziekte, zij moet 2x per dag insuline krijgen

ik ben opzoek naar iemand die deze lieve kroelpoes een warm thuis kan bieden. het liefste iemand die vaak thuis is.

zij heeft een stamboom, die krijgt u mee.

wij vragen een vergoeding zodat wij zeker weten dat zij goed terecht komt.
Bas - ProZinc uit asiel 8 december 2018

Geisha - Caninsulin
Geisha geboortedatum 9 juni 2001. Uit het asiel 5 april 2013. Overleden 31 mei 2017
Zalluf doen!
Insuline: Lantus

Re: Marktplaats Britse korthaar met diabetes

Bericht door Zalluf doen! » 14 aug 2019 01:29

Wel, deze is van enen eleen. Eens kijken of er later nòg een opduikt en of die ook van die eleen is, dan is er een patroon...
Mokshi - Lantus

Mokshi in zijn hondenmand. :AF1CatGR0149basketH
Plaats reactie